
| « Prosinac 2025 » | ||||||
| Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
| 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
Učenici 2. i 3. razreda, uključeni u fakultativni predmet Multimedija, sudjelovali su u kreativnom projektu izrade novog logotipa učeničke zadruge Picoki. Aktivnosti su se provodile pod mentorstvom nastavnica Nikoline Ivanušec i Mrinele Blažek, koje su učenike vodile kroz proces osmišljavanja, dizajniranja i vrednovanja vizualnog identiteta zadruge.
Tijekom rada učenici su imali priliku razvijati svoje kreativne i digitalne vještine, upoznati se s osnovama grafičkog dizajna te naučiti koliko je vizualni identitet važan za prepoznatljivost jedne zadruge. Nastali su brojni zanimljivi i maštoviti prijedlozi koji su pokazali veliku motivaciju i angažman učenika.
Nakon zajedničkog razmatranja i odabira, kao službeni novi logo učeničke zadruge Picoki izabran je rad učenice Lucije Petrović, 2.c razreda, smjer web dizajner. Čestitamo autorici loga, kao i svim učenicima koji su sudjelovali u ovom projektu, na uloženom trudu i kreativnosti.
