« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Tijekom nastavne godine učenici su na dijelu nastavnih sati iz njemačkog jezika pod vodstvom profesorice Maje Rumenjak izrađivali plakate, umne mape, preklopne knjige...
Planirali su i osmišljavali sadržaj teksta prema zadanim temama, a potom su i usmeno na njemačkom jeziku prezentirali svoje radove te su produktivno upotrebljavali jezična sredstva.
Učenici su tako davali savjete za učenje stranih jezika, pisali su izvještaj o odabranome gradu ili selu, uspoređivali su jela svoje domovine i zemalja njemačkog govornog područja te još puno toga.
Izradom vlastitih radova tijekom nastavnog procesa učenici su bili aktivni kokreatori.