« Lipanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
DOMAĆA ZADAĆA – DA ILI NE ?!
Mnoge učenike ''zaboli'' glava dok čuju pitanje: Imate li domaću zadaću?
Možda bi se neki htjeli preseliti i u Francusku gdje je još davne 1956. godine 'domaća zadaća' zabranjena zakonom, iako mnogi nastavnici ne poštuju taj zakon. Još su stari Grci i Rimljani imali običaj davanja domaće zadaće učenicima. Prvu dokumentiranu domaću zadaću dao je 1095. godine talijanski profesor Roberto Nevilis u Veneciji.
U Strukovnoj školi u Đurđevcu prof. Marina Pejić provela je dvogodišnje istraživanje među učenicima i otkrila što naši učenici misle o domaćoj zadaći.
Tokom dvije godine, ispitano je 365 učenika škole vezano uz njihovo mišljenje o domaćoj zadaći. Većina njih smatra da je domaća zadaća nešto što ih dodatno opterećuje i stvara im dodatan stres vezan uz školu i školske obaveze. Njih polovica ne piše domaću zadaću kod kuće, nego ju prepisuju od nekoga u školi. Samo jedna trećina njih piše domaću zadaću redovito. Više od pola ih smatra da nastavnici daju previše domaće zadaće. S druge pak strane, većina učenika je svjesna da domaća zadaća potiče uvježbavanje i učenje nastavnog gradiva. Iako njih 78,1% smatra da treba ukinuti domaću zadaću, ipak predlažu kvalitetu ispred kvantitete.
Kao što je slavni arhitekt Ludwig Mies van der Rohe rekao : '' Manje je više! ''
Evo i poveznice za cijelu prezentaciju i rezultate istraživanja :